VÁLASZOK A GYAKORI KÉRDÉSEKRE

Szállítással kapcsolatos információk

MILYEN SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK VANNAK?
Jelenleg a termékeket a Sprinter Futárszolgálattal szállítjuk házhoz. Személyes átvételre nincs még lehetőség, de dolgozunk a megoldáson:).
MIKOR ÉRKEZIK MEG A CSOMAGOM?
A csomagokat a lehető leghamarabb megpróbáljuk összekészíteni, és feladni a futárszolgálat számára. Reggeli órákban feladott rendelésedet jellemzően aznap, a később beérkezőket pedig a másnap készítjük elő, és adjuk át a futárnak. A futárszolgálat jellemzően az ezt követő napon szállítja ki neked a finomságokat. Ha bármi okból nem nem érkezne meg a rendelést követő harmadik nap a csomagod, akkor kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
KÜLFÖLDRE IS TUDOK RENDELNI?
Sajnos jelenleg még csak Magyarországon belül tudunk kiszállítást vállalni, de dolgozunk már a környező országokba történő szállításon.
MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?
A szállítási díjakról a termékek mellett is informálódhatsz, valamint az oldal tetején található sáv segít abban, hogy követni tudd, hogy még mekkora értékben kell vásárolnod, hogy kedvezőbb díjon történjen a szállítás. 12,990 Ft-os rendelés felett ingyenes, 9,900 Ft felett 590 Ft, 9,900 Ft alatt pedig 1190 Ft a szállítási díj.

Rendeléssel kapcsolatos információk

HOGYAN RENDELHETEK?
Rendelésed leadása előtt javasoljuk, hogy hozz létre egy fiókot, mert a fiókod létrehozásával pontokat kapsz, melyekből kupont készíthetsz, amit akár azonnal be is válthatsz. A termékeket a kosárba rakás segítségével a kosaradba rakhatod, majd az általános szerződési feltételek elfogadását követően megadhatod a szállítási és fizetési adatokat.
HOGYAN FIZETHETEK?
Vásárlásodat bankkártyás fizetéssel online az OTP SimplePay megoldásával vagy futárnál készpénzzel vagy bankkártyával egyenlítheted ki.

Egyéb információk

HOL TALÁLOM AZ ALLERGÉN INFORMÁCIÓKAT?
Minden termék mellett megtalálhatod a termék leírásánál az összetevőket, és az allergén információkat is. Ha földimogyoróra vagy diófélékre nagyon érzékeny lennél, akkor kérjük ne rendelj tőlünk.
HOL TEHETEM FEL A KÉRDÉSEMET?
Minden termékünk mellett az értékelések mellett találhatsz egy Kérdések-Válaszok részt. Itt felteheted kérdésed, amennyiben tudunk rá válaszolni, akkor a lehető leghamarabb válaszolunk, ha pedig nem, akkor továbbítjuk a termék vásárlóinak, illetve szükség esetén a termék gyártójának.
Miből van ez a zöld pufi a dobozban?
Kukoricából használt térkitöltőt használunk, hogy a lehető legjobban védjük a termékeket a fizikai behatásoktól. Ugyanakkor bármennyire is jó illata van, kérjük ne kóstold meg:)
EGYÉB KÉRDÉSEM LENNE, HOL TEHETEM FEL?
Írj nekünk Messengeren és a lehető leghamarabb válaszolni fogunk.:)
HOGYAN KÖVETHETEM A RENDELÉSEM?
Iratkozz fel Messenger csatornánkra, és automatikusan üzenetet küldünk, amint feladtuk a csomagot.